• Gratis verzending vanaf €100,-

    Bestel je voor meer dan €100,- aan sanitair & tegels? Dan bezorgen we jouw bestelling gratis bij je thuis. Benieuwd hoe we jouw favoriete items verzenden? Dit doen we op de volgende manieren:

    • - Via pakketdienst;
    • - Via onze eigen chauffeurs;
    • - Afhalen in ons centrale magazijn in Harderwijk (altijd gratis);
    • - Direct via de leverancier.

    Na het plaatsen van de bestelling krijg je van ons een bevestiging en gaan we jouw bestelling verzamelen of geven we onze leverancier(s) een seintje dat jouw bestelling verzonden mag worden. Komen we jouw bestelling zelf leveren? Dan verzamelen we je bestelling, nemen we contact met je op voor het maken van een leverafspraak en komen we je bestelling op de gewenste tijd bezorgen.

  • 8.9 op feedbackcompany
    Trots, onze klanten beoordelen ons namelijk met een 8.9! Samen met al onze medewerkers streven we naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en gaan we voor de beste service. En dát zie je terug in ons assortiment, prijzen, ons personeel en natuurlijk onze beoordelingen.
  • 30 dagen retourneren
    Blijkt jouw favoriete product toch niet helemaal naar wens te zijn? Jammer! Gelukkig kun je de meeste producten binnen 30 dagen retour sturen. Vul het retouraanvraagformulier in zodat we op de hoogte zijn van je retouraanvraag en wacht even met terugsturen tot we je aanvraag hebben behandeld. Zo weten we dat je retour eraan komt en kunnen we je retour sneller afhandelen.
  • 7 showrooms
    Onze producten even in ’t echt bekijken, een bakje versgemalen koffie drinken en tegelijkertijd lekker wat inspiratie opdoen? Dat doe je natuurlijk het allerbest in onze showrooms in Den Bosch, Grootebroek, Harderwijk, Nieuwegein, Zaandam, Zevenaar en Zoeterwoude. Met meer dan 6000m² aan ingerichte badkamers bekijk jij jouw favoriete items van top tot teen en denken we vrijblijvend met je mee over de per-fecte badkameropstelling. Het is natuurlijk niet mogelijk om al onze producten te laten zien in elke showroom. Kom je specifiek voor een product, bel dan even het desbetreffende filiaal om teleurstelling te voorkomen. Zien we je binnenkort in een van onze showrooms?

Veilig betalen

iDeal internetbankieren

Met iDeal kan je gemakkelijk, veilig en vertrouwd je bestelling afrekenen. iDeal is net zo vertrouwd als internetbankieren en wordt ondersteund door Nederlands grootste banken. Je maakt al gebruik van iDeal als je kunt internetbankieren. Je hebt controle en overzicht over je betaling en het loopt via je eigen banksite. De banken die zijn aangesloten bij iDeal zijn de volgende:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • bunq
  • ING
  • KNAB
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • SNS Regio Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Het grote voordeel van iDeal is dat het hele proces snel werkt. De betalingen zijn zeer snel binnen en de bestelling wordt ook z.s.m. verstuurd. 

Vooraf overmaken

Één van de betaalopties is vooraf overmaken. Dit betekent dat je een orderbevestiging per mail van ons ontvangt. Hierin staan onze bankgegevens en het ordernummer. Aan de hand van deze mail kan je de betaling voldoen. Pas zodra wij de betaling hebben ontvangen, worden de artikelen besteld. Bij vooraf overmaken kan gevraagd worden om een aanbetaling. 

Paypal

Paypal is een snelle, betrouwbare en innovatieve oplossing om te betalen. Met Paypal kunnen wij betalingen via creditcard, bankoverschrijvingen en betalingen vanaf rechtstreekse Paypalrekeningen ontvangen. Het voordeel van Paypal is dat er 24 verschillende valuta’s uit 190 landen worden geaccepteerd. Je kunt makkelijk betalen door middel van een email te bevestigen. 

Rembours (betalen bij levering)

U kunt er ook voor kiezen om de bestelling onder rembours te laten versturen. Dit houdt in dat je bij levering aan de chauffer betaald. Je hebt de keuze om dit contant of via pin te doen. Betaal je contant? Zorg er dan voor dat je het bedrag gepast hebt, onze chauffeur heeft geen wisselgeld bij zich. Betaal je met je pinpas? Zorg dan dat de betaallimiet van je rekening hoog genoeg is. Voor vrachten onder Rembours brengen wij standaard € 15,- extra in rekening. Vanwege de extra administratie kosten die gemaakt worden. Mocht je het geld niet in huis hebben, wordt het product mee retour genomen.

Betalen bij afhalen

Indien je het product wilt afhalen, kan je ook betalen in ons magazijn. Hier kan je pinnen of contant betalen. Indien het om een bestel artikel gaat, kan er gevraagd worden om een aanbetaling. Voordat je het product komt afhalen, graag dit van te voren aangeven zodat we het product voor je klaar zetten en we zeker weten dat het aanwezig is. 

BanContact Mister Cash

Deze betaalmethode is ontwikkeld door de Belgische banken en Atos Worldline. Het systeem is vergelijkbaar met Maestro. De voordelen van Mister Cash: 

  • Eenvoudig in gebruik
  • Geen extra kosten
  • Geen abonnement nodig
  • Veilig in gebruik

Shop nu. Betaal later. - Klarna

We zijn heel blij met onze partner Klarna, want nu kunnen we jou bij het afrekenen nieuwe betaalopties aanbieden. Veilig en eenvoudig ontvang je de spullen die je graag wilt, wannéér je maar wilt. Dankzij Klarna kun je jouw bestelling later of gespreid over 3 termijnen betalen. Vul je winkelmandje, kies voor de betaalmethode Klarna en je krijgt vervolgens van Klarna een digitale factuur en informatie over het betalen. De betaling dient vervolgens binnen 30 dagen na verzending binnen te zijn bij Klarna. Betalen met Klarna is veilig en eenvoudig en is te selecteren voor bestellingen onder de €500,-. 

Toch kan het zijn dat Klarna heeft besloten dat je geen gebruik mag maken van deze dienst. Dit kan aan een aantal factoren liggen: 

  • Klarna voert een volledige gegevenscontrole uit. Het kan zijn dat Klarna op grond van deze gegevens heeft besloten dat je niet gebruik mag maken van deze dienst. 
  • Het afleveradres komt niet overeen met het factuuradres. Dit kan ook het geval zijn bij levering aan een afhaallocatie. 
  • Je hebt nog openstaande rekeningen bij Klarna. 
  • Klarna acht je niet kredietwaardig. 
  • Je bent (nog) niet bekend bij Klarna.

Helaas wordt standaard niet aangegeven welke reden doorslaggevend is geweest. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Klarna klantenservice: 020 - 8082 852. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 17.00 uur. Sanitairkamer heeft geen zeggenschap over het gebruikmaken van deze betaalmethode.