• Gratis verzending vanaf €100,-

    Bestel je voor meer dan €100,- aan sanitair & tegels? Dan bezorgen we jouw bestelling gratis bij je thuis. Benieuwd hoe we jouw favoriete items verzenden? Dit doen we op de volgende manieren:

    • - Via pakketdienst;
    • - Via onze eigen chauffeurs;
    • - Afhalen in ons centrale magazijn in Harderwijk (altijd gratis);
    • - Direct via de leverancier.

    Na het plaatsen van de bestelling krijg je van ons een bevestiging en gaan we jouw bestelling verzamelen of geven we onze leverancier(s) een seintje dat jouw bestelling verzonden mag worden. Komen we jouw bestelling zelf leveren? Dan verzamelen we je bestelling, nemen we contact met je op voor het maken van een leverafspraak en komen we je bestelling op de gewenste tijd bezorgen.

  • 8.9 op feedbackcompany
    Trots, onze klanten beoordelen ons namelijk met een 8.9! Samen met al onze medewerkers streven we naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en gaan we voor de beste service. En dát zie je terug in ons assortiment, prijzen, ons personeel en natuurlijk onze beoordelingen.
  • 30 dagen retourneren
    Blijkt jouw favoriete product toch niet helemaal naar wens te zijn? Jammer! Gelukkig kun je de meeste producten binnen 30 dagen retour sturen. Vul het retouraanvraagformulier in zodat we op de hoogte zijn van je retouraanvraag en wacht even met terugsturen tot we je aanvraag hebben behandeld. Zo weten we dat je retour eraan komt en kunnen we je retour sneller afhandelen.
  • 7 showrooms
    Onze producten even in ’t echt bekijken, een bakje versgemalen koffie drinken en tegelijkertijd lekker wat inspiratie opdoen? Dat doe je natuurlijk het allerbest in onze showrooms in Den Bosch, Grootebroek, Harderwijk, Nieuwegein, Zaandam, Zevenaar en Zoeterwoude. Met meer dan 6000m² aan ingerichte badkamers bekijk jij jouw favoriete items van top tot teen en denken we vrijblijvend met je mee over de per-fecte badkameropstelling. Het is natuurlijk niet mogelijk om al onze producten te laten zien in elke showroom. Kom je specifiek voor een product, bel dan even het desbetreffende filiaal om teleurstelling te voorkomen. Zien we je binnenkort in een van onze showrooms?

Garantie / klachten

Is het product toch niet helemaal naar wens en wil je kijken naar de mogelijkheden? We vertellen je hier wat de opties zijn rondom garantie en klachten.

Garantie op producten

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wil je aanspraak maken op je garantie dan kun je een serviceformulier invullen.

Klik hier voor een serviceaanvraag

Kosten van de installateur

Indien een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal Sanitairkamer er alles aan doen dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

Sanitairkamer kan niet aansprakelijk worden gesteld of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Dus Sanitairkamer zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.

Wat te doen bij schade?

Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen. Dit kan gebeuren tijdens het fabricageproces, de verzending, thuis of tijdens de installatie. Er zijn tal van oorzaken mogelijk. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden door altijd zorgvuldig te werken. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan zijn aan één van uw producten, dan vragen wij dit te melden binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling via onze service formulier: service aanvraag. Graag ontvangen wij foto's van de schade zodat het direct beoordeeld kan worden. Hoe sneller je het meldt, hoe eerder wij aan de slag kunnen. 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.