Garantie / klachten

Garantie op producten

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wilt u aanspraak maken op uw garantie dan kunt u een serviceformulier invullen.

Klik hier voor een service aanvraag

Kosten van de installateur

Indien een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal SanitairKamer.nl er alles aan doen dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

SanitairKamer.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Dus SanitairKamer.nl zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.

Wat te doen bij schade?

Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen. Dit kan gebeuren tijdens het fabricageproces, de verzending, thuis of tijdens de installatie. Er zijn tal van oorzaken mogelijk. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden door altijd zorgvuldig te werken. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan zijn aan één van uw producten, dan vragen wij dit te melden binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling via onze service formulier: service aanvraag. Graag ontvangen wij foto's van de schade zodat het direct beoordeeld kan worden. Hoe sneller u het meldt, hoe eerder wij aan de gang kunnen. 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Sanitairkamer.nl bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).