Veelgestelde vragen

1. Waar zijn wij gevestigd?

Sanitairkamer heeft 2 showrooms, namelijk in Harderwijk en Nieuwegein.

  • Adres Harderwijk: Kareldoormanlaan 5 met de postcode 3843 EA. Hier vind je onze showroom van 800m².
  • Adres Nieuwegein: Montageweg 11c met de postcode 3433 NT. Hier vind je onze grootste showroom, maar liefst 1200m².
Ons kantoor en centraal magazijn is gevestigd op de Braillestraat 7 in Harderwijk. Afhalers dienen zich hier te melden.

2. Wat zijn de openingstijden?

Leuk dat je langs wilt komen! Klik op de plaatsnaam voor de openingstijden van de locatie: Harderwijk, Nieuwegein

3. Hoe plaats ik een bestelling?

 Sanitairkamer heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen. Het bestel proces bestaat uit slechts 4 duidelijke stappen:

  • Selecteer je producten en drop ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.
  • Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.
  • Maak de keuze of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.
  • Kies uw betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, Mistercash, vooruit per bank, Paypal of onder Rembours (contant bij levering).

Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.

4. Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor je verzamelen. Gaan wij je bestelling leveren? Dan krijg je van ons een track&trace code toegestuurd of nemen wij contact met je op om een leverafspraak in te plannen.

De levertijden zijn zo concreet mogelijk aangegeven op onze website. Deze levertijden zijn een vast gegeven. Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen het aangegeven termijn te leveren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat, geheel buiten onze schuld om, vertragingen zich voordoen. Vandaar dat de gemelde levertijden slechts een indicatie zijn en wij niet 100% zekerheid kunnen garanderen.

Let op: je bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij je bestelling compleet hebben, wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.

5. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan € 50,00 in Nederland. Vanaf € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! Bij elk product staan de verzendkosten vermeld. Wij werken met de volgende onderscheidingen:

Extra small pakket:€ 6,95
Small pakket:€ 14,95
Normal pakket:€ 25,00
Large pakket:€ 30,00
Extra Large pakket:€ 40,00
Pallet:€ 50,00

Indien je je bestelling onder rembours laat versturen worden er € 15,00 extra in rekening gebracht in verband met administratiekosten.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

6. Kan ik zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden?

Je kunt aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘opmerkingen’. Wij proberen dit te realiseren, echter dien je wel rekening te houden met onze aangegeven levertijd. De planning belt je een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of je krijgt een link met een track&trace code een dag voordat je bestelling binnenkomt.

7. Kan ik ook afhalen?

Het is mogelijk de bestelling af te halen in Harderwijk. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met je opnemen, zodra de bestelling klaar staat. Je kunt dit elk moment ophalen tijdens de openingstijden van het magazijn:

Za.Gesloten
Zo.Gesloten
Ma.09:00 - 18:00 uur
Di.09:00 - 18:00 uur
Wo.09:00 - 18:00 uur
Do.09:00 - 18:00 uur
Vrij.09:00 - 18:00 uur

8. Mag ik mijn bestelling / producten retourneren?

Voordat je artikelen retour stuurt dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Sanitairkamer. Wij accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

-Het product/producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.

-Het product/producten ongebruikt zijn.

-Het product/producten schoon zijn.

-Het product/producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.

-De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in deoriginele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.

-Het artikel binnen 30 dagen na levering retour wordt gemeld.

-Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeldwordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen is Sanitairkamer daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat je een bestelling retourneert dien je een service aanvraag in te vullen.

9. Mag ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestel artikelen. Indien het een speciaal bestel artikel is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Je kunt je annulering per mail doorgeven aan info@sanitairkamer.nl of telefonisch bij onze klantenservice: 0341-410156. 

10. Hebben wij jouw product in de showroom?

Wij hebben op dit moment op twee verschillende locaties een showroom met bij elkaar maar liefst 2000 m² oppervlakte. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen. Wel tonen wij een scala aan materialen, kleuren en afmetingen zodat wij je altijd goed kunnen adviseren! In beide showrooms kunnen onze verkopers voor elk artikel een alternatief laten zien in de afmetingen die je voor ogen hebt. Onze verkopers helpen je graag en geven gepast advies voor elk product.

11. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een servicemelding te maken hebben wij een handig service formulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een service aanvraag binnen één werkdag te beantwoorden. 

12. Wat is de status van mijn order?

Zodra je order is bevestigd ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken. In de orderbevestiging vind je ook de verwachte levertijd. Wij nemen contact met je op als het product verzonden is. Bij kleine pakketjes is dit een track&trace, bij grote leveringen spreken we samen een levertijdstip af!