Retourneren

Het is mogelijk dat een besteld product uw verwachtingen niet waar maakt. Het blijkt toch allemaal een beetje tegen te vallen. Wij bieden u de service het artikel binnen 14 dagen na levering retour te melden. U kunt het artikel ruilen tegen een ander artikel of uw geld terug krijgen van de volledige bestelling, dus inclusief eventueel gemaakte verzendkosten. Wij zorgen voor een volledige terug betaling. Dit geldt ook voor aanbiedingen. Sanitairkamer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De kosten voor het retour zenden vergoeden wij niet. Deze zijn voor rekening van de consument. 

LET OP: Voordat u producten retour stuurt, dient dit bevestigd te zijn door SanitairKamer.nl.

Annuleren

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestel artikelen. Indien het een speciaal bestel artikel is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. U kunt uw annulering per mail doorgeven aan info@sanitairkamer.nl of telefonisch bij onze klantenservice: 0341-410156. 

Wijze van retour sturen

Voordat u artikelen retour stuurt dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door SanitairKamer.nl. SanitairKamer.nl accepteert uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

- Het product/producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.

- Het product/producten ongebruikt zijn.

- Het product/producten schoon zijn.

- Het product/producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.

- De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in deoriginele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.

- Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld.

- Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeldwordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen is SanitairKamer.nl daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u een service aanvraag in te vullen.

Service aanvraag

Klik hier voor het serviceformulier. Nadat u een service melding gedaan heeft, krijgt u binnen 24 uur antwoord. Wij doen ons uiterste best het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Echter moet u er rekening mee houden dat wij vaak afhankelijk zijn van onze leveranciers.