Sanitairkamer Klantenservice

Je kunt 24/7 bij ons bestellen. Mocht je toch vragen hebben, dan bieden wij verschillende contactmogelijkheden. Wil je een serviceaanvraag doen? Gebruik dan het serviceformulier. Wil je iets retour sturen? Doe dan een retouraanvraag.

Persoonlijke offerte

Geef je wensen aan ons door via onderstaande button en we nemen contact met je op voor een persoonlijke offerte!

Klik hier voor een persoonlijke offerte

Direct regelen

 

Heb je een vraag, waar je maar geen antwoord op kunt vinden? Misschien kunnen deze vragen jou verder helpen.

Veelgestelde vragen

Onze showrooms zijn geopend volgens de normale openingstijden. Je vindt de openingstijden op de showroompagina van de desbetreffende showroom.

Houd er rekening mee dat het uitleveren van jouw bestelling langer kan duren aangezien productie en logistieke processen vanuit onze leveranciers onvoorziene vertragingen hebben opgelopen. Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen? Bekijk dan onze de laatste updates op onze corona informatiepagina.

Sanitairkamer heeft 3 badkamershowrooms, namelijk in Harderwijk, Nieuwegein en Grootebroek.

  • Adres Harderwijk: Kareldoormanlaan 5 met de postcode 3843 EA. Hier vind je onze showroom van 800m². 
  • Adres Nieuwegein: Montageweg 11c met de postcode 3433 NT. Hier vind je onze grootste showroom, maar liefst 1200m². 
  • Adres Grootebroek: Industrieweg 15c met de postcode 1613 KT. Hier vind je onze nieuwste showroom van 750m².
  • Adres Zoeterwoude: Hoge Rijndijk 299 met de postcode 2382 AP. Hier vind je onze nieuwste showroom van 700m².

Leuk dat je langs wilt komen! De openingstijden verschillen per showroom. Klik op de plaatsnaam voor de algemene openingstijden van de locatie: Harderwijk, Grootebroek, Nieuwegein, Zoeterwoude.

Op dit moment hebben we 3000 m2 gevuld met ons assortiment en de laatste badkamertrends. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen. Wel tonen wij een scala aan materialen, kleuren en afmetingen zodat wij je altijd goed kunnen adviseren! In alle showrooms kunnen onze verkopers voor elk artikel een alternatief laten zien in de afmetingen die je voor ogen hebt. Onze verkopers helpen je graag en geven gepast advies voor elk product.

Helaas kun je jouw bestelling niet afhalen in een van onze showrooms. Als je jouw bestelling wilt afhalen, kan dat bij ons magazijn aan de Braillestraat 7 in Harderwijk.

Sanitairkamer heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen. Het bestelproces bestaat uit slechts 4 duidelijke stappen:

  • Selecteer je producten en drop ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.
  • Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.
  • Maak de keuze of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.
  • Kies uw betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, Mistercash, vooraf per bank, Paypal, betalen bij afhalen, Klarna of onder Rembours (contant bij levering).

Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.

Zodra je order is bevestigd, ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken. In de orderbevestiging vind je ook de verwachte levertijd. Wij nemen contact met je op als het product verzonden is. Bij kleine pakketjes is dit een track&trace, bij grote leveringen spreken we samen een levertijdstip af!

Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Heb je deze bevestigingsmail niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Ja, je kunt zeker jouw bestelling plaatsen in de showroom. In de showrooms staan onze collega´s klaar om jou te helpen. Een groot voordeel aan het bestellen in de showroom is dat onze showroomtoppers jou kunnen adviseren in het maken van de perfecte keuze.

Je kunt een aanvraag doen via ons maatwerk-aanvraag formulier. Hier kun je precies aangeven waar je naar op zoek bent.

Je kunt de bestelling nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Is jouw bestelling al wel verzonden? Neem dan alsnog contact op met klantenservice. Dan kijken we of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestel artikelen. Indien het een speciaal bestelartikel is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Je kunt je annulering per mail doorgeven aan info@sanitairkamer.nl of telefonisch bij onze klantenservice.

Dat vinden wij vervelend. Het verzenden kan even duren. Check ondertussen ook even het postvak met ongewenste mail. Het zou kunnen dat hij hierin terecht is gekomen. Toch twijfels over je bestelling? Dan kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Je ontvangt de factuur als jouw bestelling is afgerond in ons systeem. Heb je daarna nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Wat vervelend dat onze service niet naar je verwachting is. Dat willen wij graag oplossen en daarom is jouw mening belangrijk voor ons. Je kunt jouw ervaring mailen naar de klantenservice of een belletje naar hen te doen. Zij zullen samen met jou zoeken naar een oplossing.

Ben je toch nog niet tevreden? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillen commisie Thuiswinkel. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Iets moois uitgekozen? Betaal je bestelling via onderstaande betaalmethodes:

  • IDeal
  • Vooraf overmaken
  • Paypal
  • Contant betalen bij levering (dit kost wel €15,- extra)
  • Betalen bij het afhalen
  • BanContant Mister Cash
  • Achteraf betalen via Klarna

Meer weten over de betaalmogelijkheden? Bekijk dan snel onze pagina over betaalmogelijkheden.

Geen zorgen, jouw betaling is zeker veilig! De online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van de transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betaling en heeft geen invloed op de levering van jouw online aankopen.

Sanitairkamer BV

NL38 INGB 0006 9728 60.

Let op: Als je jouw bestelling wilt betalen via een bankoverschrijving, vergeet dan niet het SKV-nummer toe te voegen in de beschrijving. Zo wordt de betaling direct verwerkt.

Ja, dat kan via Klarna. Zo kun je betalen wanneer het jou het beste uitkomt.

Je kunt op jouw bankrekening checken of het bedrag is afgeschreven. Als dit is gebeurd, kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je er toch twijfels over? Schroom je niet en neem contact op met de klantenservice. Zij checken het graag voor je zodat je met een gerust hart op jouw bestelling kan wachten.

Dat is vervelend! Neem contact op met de klantenservice en zij zoeken uit wat er mis ging. Wil je zelf al op onderzoek uitgaan? Bekijk onze informatie over de betaalmogelijkheden, wellicht kun je daar al vinden wat het probleem veroorzaakt.

Sanitairkamer heeft meerdere verzendmethodes welke verschilt per product.

  • Via pakketdienst.
  • Onze bezorger komt bij jou langs met je bestelling.
  • Je kunt je bestelling afhalen.
  • We verzenden jouw bestelling direct vanuit de leverancier.

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan €50,- in Nederland. Vanaf €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! Bij elk product staan de verzendkosten vermeld. Wij werken met de volgende onderscheidingen:

Extra small pakket: €6,95
Small pakket: €14,95
Normaal pakket: €25,00
Large pakket: €30,00
Extra large pakket: €40,00
Pallet: €50,00

Indien je je bestelling onder rembours laat versturen worden er € 15,- extra in rekening gebracht in verband met administratiekosten.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

Ook naar België verzenden wij bestellingen, vanaf 100 euro zelfs gratis! Wil je jouw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Het is mogelijk de bestelling af te halen bij ons magazijn in Harderwijk. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met je opnemen, zodra de bestelling klaarstaat.

Adres: Braillestraat 7 met de postcode 3846 CP.

Je kunt je bestelling elk moment ophalen tijdens de openingstijden van het magazijn:

Zo. Gesloten
Ma. 09:00 - 18:00 uur
Di. 09:00 - 18:00 uur
Wo. 09:00 - 18:00 uur
Do. 09:00 - 18:00 uur
Vrij. 09:00 - 18:00 uur
Za. 09:00 - 16:00 uur

Na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor je verzamelen. Gaan wij je bestelling leveren? Dan krijg je van ons een track&trace code toegestuurd of nemen wij contact met je op om een leverafspraak in te plannen.

De levertijden zijn zo concreet mogelijk aangegeven op onze website. Deze levertijden zijn een vast gegeven. Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen het aangegeven termijn te leveren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat, geheel buiten onze schuld om, vertragingen zich voordoen. Vandaar dat de gemelde levertijden slechts een indicatie zijn en wij niet 100% zekerheid kunnen garanderen.

Let op:je bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij je bestelling compleet hebben, wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.

Je kunt een voorkeursmoment aangeven voor het bezorgen van je bestelling in het veld ‘Opmerkingen’ bij het afrekenen. Deze vind je na de derde stap onder het kopje ‘Controleer uw bestelling’. Wij proberen dit te realiseren, echter dien je wel rekening te houden met onze aangegeven levertijd. De planning belt je een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of je krijgt een link met een track&trace code een dag voordat je bestelling binnenkomt.

Je kunt de adres nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Ja dat kan. Je kunt als afleveradres een ander adres invoeren bij het invoeren van je gegevens, waardoor de bestelling op dit adres wordt afgeleverd.

Ja dat kan. Dit persoon dient alleen het afhaalformulier mee te nemen.

Zeker! De planning belt je een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of je krijgt een link met een track&trace code een dag voordat je bestelling binnenkomt. Zo ben op je hoogte wanneer jouw bestelling binnenkomt.

Bij elk artikel staat de verwachte levertijd aangegeven onder de productnaam/het artikelnummer en boven de prijs. Ook kun je de levertijd vinden in het overzicht. Onderaan elk product staat de levertijd. Staat er een langere levertijd aangegeven? Dan kun je helaas ook de bestelling niet ophalen in het magazijn.

Wat vervelend om te horen. Een dag van tevoren krijg je een track&trace code of een belletje van onze planner. Een bezorgafspraak gemaakt maar nog jouw bestelling ontvangen? Wacht nog even af, het kan zijn dat de bezorger wat vertraging heeft opgelopen. Toch twijfels of de bestelling komt? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan gaan zij even op onderzoek uit.

Wat vervelend dat je product niet naar wens is. Voordat je artikelen retour stuurt dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Sanitairkamer. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retouraanvraag in te vullen. Wij accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

  • Het product/producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.
  • Het product indien mogelijk ongebruikt / ongemonteerd is
  • De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
  • Het artikel binnen 30 dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Voor alle retourvoorwaarden sturen wij je graag door naar de retourpagina. Hier vind je alle informatie omtrent je retour.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken

Graag zoeken wij wel samen met jou naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een servicemelding te maken hebben wij een handig serviceformulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een serviceaanvraag binnen één werkdag te beantwoorden.

Wij verzamelen onze bestellingen met voorzorg, maar het kan helaas nog wel eens voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Dat willen wij zo goed mogelijk oplossen met jou. Daarom adviseren wij om contact op te nemen met de klantenservice, die samen met jou zoekt naar een oplossing.

Dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling retourneren in ons magazijn in Harderwijk.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. De producten kun je zelf versturen, langsbrengen of door ons op laten halen. Zorg ervoor dat breekbare producten altijd veilig verstuurd worden! Als wij een retour bij jou ophalen, brengen wij €40,- in rekening.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons [of aan … naam en, indien van toepassing, het adres van de persoon die door jou gemachtigd is om de goederen in ontvangst te nemen] terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen, is Sanitairkamer daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen.

Ja dat kan. Zorg ervoor dat de bestelformulieren van de bestellingen in de doos zitten. Dan zal de afhandeling sneller verlopen.

Jammer om te horen dat je bestelling net niet naar wens is. Het ruilen van je bestelling is mogelijk, maar de retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Bij een pakket zijn dat de kosten van de vervoerder en als wij jouw bestelling ophalen, is dat €30,-. Neem contact op met de klantenservice om de ruil te regelen.

Binnen 14 dagen staat het geld weer op jouw rekening.

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Je vindt het garantietermijn per product in de specificaties op de productpagina.

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen, is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wil je aanspraak maken op je garantie dan kun je een serviceformulier invullen.

Onze serviceafdeling streeft ernaar om jouw serviceaanvraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Trusted Shops is een keurmerk waar webshops zich voor aan kunnen melden. Voldoe je als webshop aan de strenge en uitgebreide kwaliteitscriteria? Dan mag je met trots het keurmerk ‘Veilige website’ showen op je webshop. Zo’n keurmerk geeft jou als koper het volste vertrouwen dat je met een goede & veilige partij in zee gaat. Het kopen (en betalen) van een badkamer doe je natuurlijk niet zomaar, dan wil je zéker zijn dat je aankoop veilig en verzekerd gedaan kan worden!

What’s in it for you? Het Trusted Shops keurmerk brengt naast de titel ‘Veilige website’ tegelijkertijd ook de kopersbescherming met zich mee. Dankzij de kopersbescherming is jouw aankoop in de Benelux beschermd. Komt je bestelling op de een of andere manier niet aan? Dan krijg je jouw geld (tot €2500) terug. Zo houden we de risico’s van het online bestellen zo laag mogelijk en onze kwaliteit & service zo hoog mogelijk.

Na het plaatsen van een bestelling krijg je van Trusted Shops een e-mail om de kopersbescherming te activeren. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is het maken van een (gratis) account. Zo geef je aan Trusted Shops door dat je graag gebruikmaakt van de kopersbescherming. Je registreren doe je gemakkelijk & snel via je Facebook- of Gmail-account. Mocht je je hier alvast voor willen aanmelden, dan kan dit via: aanmelden kopersbescherming..

 

Heb je verder nog vragen?

Onze toppers helpen jou graag! Je kunt ze bereiken via:

sanitairkamer bellenmailen sanitairkamercontact sanitairkamerShowrooms sanitairkamer

Contactgegevens

Sanitairkamer B.V.
Hoofdkantoor & centraal magazijn
Braillestraat 7
3846 CP Harderwijk
Telefoon:+31 (0)341-410156
E-Mail:info@sanitairkamer.nl

Bank:ING Bank 0006 9728 60
BIC:INGBNL2A
IBAN:NL38 INGB 0006 9728 60
K.v.K.:60985631
BTW nr.:NL 8541.505.23.B01

Telefonisch bereikbaar:
ZondagGesloten
Maandag09:00 - 18:00 uur
Dinsdag09:00 - 18:00 uur
Woensdag09:00 - 18:00 uur
Donderdag09:00 - 18:00 uur
Vrijdag09:00 - 18:00 uur
Zaterdag09:00 - 16:00 uur