Sanitairkamer Klantenservice

Je kunt 24/7 bij ons bestellen. Mocht je toch vragen hebben dan bieden wij verschillende contactmogelijkheden. Wil je een serviceaanvraag doen? Gebruik dan het serviceformulier. Wil je iets retour sturen? Gebruik dan ons retourformulier.

Omdat ons assortiment zo uitgebreid is zie je af en toe door de bomen het bos niet meer. Daarnaast is er vaak meer mogelijk dan wij online kunnen tonen. Ben je benieuwd of wij jouw droom kunnen waarmaken? Klik dan op maatwerk en vul je wensen in, dan gaan wij proberen jouw droombadkamer te realiseren. Je kunt zelf je opgeslagen Pinterest foto's toevoegen!

Contact gegevens

Hoofdkantoor & centraal magazijn
Braillestraat 7
3846 CP Harderwijk

Telefoon:+31 (0)341-410156
E-Mail:info@sanitairkamer.nl

Bank:ING Bank 0006 9728 60
BIC:INGBNL2A
IBAN:NL38 INGB 0006 9728 60

K.v.K.:60985631
BTW nr.:NL 8541.505.23.B01

Telefonisch bereikbaar:
ZondagGesloten
Maandag09:00 - 18:00 uur
Dinsdag09:00 - 18:00 uur
Woensdag09:00 - 18:00 uur
Donderdag09:00 - 21:00 uur
Vrijdag09:00 - 18:00 uur
Zaterdag09:00 - 16:00 uur


Veelgestelde vragen

Zodra je order is bevestigd ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken. In de orderbevestiging vind je ook de verwachte levertijd. Wij nemen contact met je op als het product verzonden is. Bij kleine pakketjes is dit een track&trace, bij grote leveringen spreken we samen een levertijdstip af!

Na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor je verzamelen. Gaan wij je bestelling leveren? Dan krijg je van ons een track&trace code toegestuurd of nemen wij contact met je op om een leverafspraak in te plannen.

De levertijden zijn zo concreet mogelijk aangegeven op onze website. Deze levertijden zijn een vast gegeven. Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen het aangegeven termijn te leveren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat, geheel buiten onze schuld om, vertragingen zich voordoen. Vandaar dat de gemelde levertijden slechts een indicatie zijn en wij niet 100% zekerheid kunnen garanderen.

Let op: je bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij je bestelling compleet hebben, wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan € 50,00 in Nederland. Vanaf € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! Bij elk product staan de verzendkosten vermeld. Wij werken met de volgende onderscheidingen:

Extra small pakket: € 6,95
Small pakket: € 14,95
Normal pakket: € 25,00
Large pakket: € 30,00
Extra Large pakket: € 40,00
Pallet: € 50,00

Indien je je bestelling onder rembours laat versturen worden er € 15,00 extra in rekening gebracht in verband met administratiekosten.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

Je kunt aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘opmerkingen’. Wij proberen dit te realiseren, echter dien je wel rekening te houden met onze aangegeven levertijd. De planning belt je een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of je krijgt een link met een track&trace code een dag voordat je bestelling binnenkomt.

Het is mogelijk de bestelling af te halen in Harderwijk. Dit kan bij het hoofdkantoor gelegen aan de Braillestraat 7. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met je opnemen, zodra de bestelling klaar staat. Je kunt dit elk moment ophalen tijdens de openingstijden van het magazijn:

Za. Gesloten
Zo. Gesloten
Ma. 09:00 - 18:00 uur
Di. 09:00 - 18:00 uur
Wo. 09:00 - 18:00 uur
Do. 09:00 - 18:00 uur
Vrij. 09:00 - 18:00 uur

Voordat je artikelen retour stuurt dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Sanitairkamer. Wij accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

  • Het product/producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.
  • Het product/producten ongebruikt zijn.
  • Het product/producten schoon zijn.
  • Het product/producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.
  • De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
  • Het artikel binnen 30 dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen is Sanitairkamer daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retourformulier in te vullen.

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestel artikelen. Indien het een speciaal bestel artikel is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Je kunt je annulering per mail doorgeven aan info@sanitairkamer.nl of telefonisch bij onze klantenservice: 0341-410156.

Wij hebben op dit moment op twee verschillende locaties een showroom met bij elkaar maar liefst 2000 m² oppervlakte. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen. Wel tonen wij een scala aan materialen, kleuren en afmetingen zodat wij je altijd goed kunnen adviseren! In beide showrooms kunnen onze verkopers voor elk artikel een alternatief laten zien in de afmetingen die je voor ogen hebt. Onze verkopers helpen je graag en geven gepast advies voor elk product.

Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een servicemelding te maken hebben wij een handig serviceformulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een service aanvraag binnen één werkdag te beantwoorden.