• Gratis verzending vanaf €100,-

    Bestel je voor meer dan €100,- aan sanitair & tegels? Dan bezorgen we jouw bestelling gratis bij je thuis. Benieuwd hoe we jouw favoriete items verzenden? Dit doen we op de volgende manieren:

    • - Via pakketdienst;
    • - Via onze eigen chauffeurs;
    • - Afhalen in ons centrale magazijn in Harderwijk (altijd gratis);
    • - Direct via de leverancier.

    Na het plaatsen van de bestelling krijg je van ons een bevestiging en gaan we jouw bestelling verzamelen of geven we onze leverancier(s) een seintje dat jouw bestelling verzonden mag worden. Komen we jouw bestelling zelf leveren? Dan verzamelen we je bestelling, nemen we contact met je op voor het maken van een leverafspraak en komen we je bestelling op de gewenste tijd bezorgen.

  • 8.9 op feedbackcompany
    Trots, onze klanten beoordelen ons namelijk met een 8.9! Samen met al onze medewerkers streven we naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en gaan we voor de beste service. En dát zie je terug in ons assortiment, prijzen, ons personeel en natuurlijk onze beoordelingen.
  • 30 dagen retourneren
    Blijkt jouw favoriete product toch niet helemaal naar wens te zijn? Jammer! Gelukkig kun je de meeste producten binnen 30 dagen retour sturen. Vul het retouraanvraagformulier in zodat we op de hoogte zijn van je retouraanvraag en wacht even met terugsturen tot we je aanvraag hebben behandeld. Zo weten we dat je retour eraan komt en kunnen we je retour sneller afhandelen.
  • 7 showrooms
    Onze producten even in ’t echt bekijken, een bakje versgemalen koffie drinken en tegelijkertijd lekker wat inspiratie opdoen? Dat doe je natuurlijk het allerbest in onze showrooms in Den Bosch, Grootebroek, Harderwijk, Nieuwegein, Zaandam, Zevenaar en Zoeterwoude. Met meer dan 6000m² aan ingerichte badkamers bekijk jij jouw favoriete items van top tot teen en denken we vrijblijvend met je mee over de per-fecte badkameropstelling. Het is natuurlijk niet mogelijk om al onze producten te laten zien in elke showroom. Kom je specifiek voor een product, bel dan even het desbetreffende filiaal om teleurstelling te voorkomen. Zien we je binnenkort in een van onze showrooms?

Sanitairkamer Klantenservice

Je kunt 24/7 bij ons bestellen. Mocht je toch vragen hebben, dan bieden wij verschillende contactmogelijkheden. Wil je een serviceaanvraag doen? Gebruik dan het serviceformulier. Wil je iets retour sturen? Doe dan een retouraanvraag.

Direct regelen

 

Heb je een vraag, waar je maar geen antwoord op kunt vinden? Misschien kunnen deze vragen jou verder helpen.

Veelgestelde vragen

Sanitairkamer heeft 7 badkamershowrooms, namelijk in Den Bosch, Grootebroek, Harderwijk, Nieuwegein, Zaandam, Zevenaar en Zoeterwoude.

  • Adres Den Bosch: Balkweg 7a met de postcode 5232 BT. Hier vind je onze showroom van 750m².
  • Adres Grootebroek: Industrieweg 15c met de postcode 1613 KT. Hier vind je onze nieuwste showroom van 750m².
  • Adres Harderwijk: Kareldoormanlaan 5 met de postcode 3843 EA. Hier vind je onze showroom van 800m².
  • Adres Nieuwegein: Montageweg 11c met de postcode 3433 NT. Hier vind je onze grootste showroom, maar liefst 1200m².
  • Adres Zaandam: Cornelis Ouwejanstraat 11 met de postcode 1506 SX. Hier vind je onze showroom van 1200m².
  • Adres Zevenaar: Edisonstraat 56C met de postcode 6902 PX. Hier vind je onze showroom van 700m².
  • Adres Zoeterwoude: Hoge Rijndijk 299 met de postcode 2382 AP. Hier vind je onze nieuwste showroom van 700m².

Leuk dat je langs wilt komen! De openingstijden verschillen per showroom. Klik op de plaatsnaam voor de algemene openingstijden van de locatie: Den Bosch, Grootebroek, Harderwijk, Nieuwegein, Zaandam, Zevenaar en Zoeterwoude.

Op dit moment hebben we 6100 m2 gevuld met ons assortiment en de laatste badkamertrends. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen. Wel tonen wij een scala aan materialen, kleuren en afmetingen zodat wij je altijd goed kunnen adviseren! In alle showrooms kunnen onze verkopers voor elk artikel een alternatief laten zien in de afmetingen die je voor ogen hebt. Onze verkopers helpen je graag en geven gepast advies voor elk product.

Helaas kun je jouw bestelling niet afhalen in een van onze showrooms. Als je jouw bestelling wilt afhalen, kan dat bij ons magazijn aan de Braillestraat 7 in Harderwijk.

Sanitairkamer heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen. Het bestelproces bestaat uit slechts 4 duidelijke stappen:

  • Selecteer je producten en drop ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.
  • Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.
  • Maak de keuze of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.
  • Kies uw betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, Mistercash, vooraf per bank, Paypal, betalen bij afhalen, Klarna of onder Rembours (contant bij levering).

Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.

Zodra je order is bevestigd, ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken. In de orderbevestiging vind je ook de verwachte levertijd. Wij nemen contact met je op als het product verzonden is. Bij kleine pakketjes is dit een track & trace, bij grote leveringen spreken we samen een levertijdstip af voor een geschikt moment.

Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Deze wordt vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling verzonden. Heb je deze bevestigingsmail niet gehad? Wacht nog even een momentje af en neem dan contact op met de klantenservice.

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Ja, je kunt zeker jouw bestelling plaatsen in de showroom. In de showrooms staan onze collega´s klaar om jou te helpen. Een groot voordeel aan het bestellen in de showroom is dat onze showroomtoppers jou kunnen adviseren in het maken van de perfecte keuze en je de producten in het echt kunt bekijken. We raden je altijd aan, dat mocht je twijfelen over een product, altijd een bezoekje te brengen aan een van onze showrooms.

Je kunt een aanvraag doen via ons maatwerk-aanvraag formulier. Hier kun je precies aangeven waar je naar op zoek bent en eventueel foto's toevoegen.

Je kunt de bestelling nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Is jouw bestelling al wel verzonden? Neem dan alsnog contact op met klantenservice. Dan kijken we of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestelartikelen zoals maatwerk meubels. Indien het een speciaal bestelartikel is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Je kunt je annulering per mail doorgeven aan info@sanitairkamer.nl of telefonisch bij onze klantenservice.

Vervelend! Het verzenden kan even duren. Check ondertussen ook even het postvak met ongewenste mail, het zou kunnen dat hij hierin terecht is gekomen. Toch twijfels over je bestelling? Dan kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Je ontvangt de factuur als jouw bestelling is afgerond in ons systeem. Heb je daarna nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Wat vervelend dat onze service niet naar je verwachting is. Dat willen wij graag oplossen en daarom is jouw mening belangrijk voor ons. Je kunt jouw ervaring mailen naar de klantenservice of een belletje naar hen te doen. Zij kijken samen met jou naar een oplossing.

Ben je toch nog niet tevreden? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillen commisie Thuiswinkel. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Iets moois uitgekozen? Betaal je bestelling via onderstaande betaalmethodes:

  • IDeal
  • Vooraf overmaken
  • Paypal
  • Contant betalen bij levering (dit kost wel €15,- extra)
  • Betalen bij het afhalen
  • BanContant Mister Cash
  • Achteraf betalen via Klarna

Meer weten over de betaalmogelijkheden? Bekijk dan snel onze pagina over betaalmogelijkheden.

Geen zorgen, jouw betaling is zeker veilig! De online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider PAY. PAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDeal en PayPal aan te bieden en PAY zorgt voor de afhandeling van de transactie. PAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betaling en heeft geen invloed op de levering van jouw online aankopen.

Sanitairkamer BV

NL38 INGB 0006 9728 60.

Let op: Als je jouw bestelling wilt betalen via een bankoverschrijving, vergeet dan niet het SKV-nummer toe te voegen in de beschrijving. Zo wordt de betaling direct verwerkt.

Ja, dat kan via Klarna. Zo kun je betalen wanneer het jou het beste uitkomt.

Je kunt op jouw bankrekening checken of het bedrag is afgeschreven. Als dit is gebeurd, kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je er toch twijfels over? Schroom je niet en neem contact op met de klantenservice. Zij checken het graag voor je zodat je met een gerust hart op jouw bestelling kan wachten.

Dat is vervelend! Neem contact op met de klantenservice en zij zoeken uit wat er mis ging. Wil je zelf al op onderzoek uitgaan? Bekijk onze informatie over de betaalmogelijkheden, wellicht kun je daar al vinden wat het probleem veroorzaakt.

Sanitairkamer heeft meerdere verzendmethodes. Het verschilt per product welke verzendmethodes er zijn. In je winkelmand zie je in stap 2 welke verzendmethodes gelden voor jouw bestelling. De opties zijn:

  • Via pakketdienst.
  • Onze bezorger komt bij jou langs met je bestelling.
  • Je kunt je bestelling afhalen.
  • We verzenden jouw bestelling direct vanuit de leverancier.

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan €50,- in Nederland. Vanaf €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! Bij elk product staan de verzendkosten vermeld. Wij werken met de volgende onderscheidingen:

Extra small pakket: €6,95
Small pakket: €14,95
Normaal pakket: €25,00
Large pakket: €30,00
Extra large pakket: €40,00
Pallet: €50,00

Indien je je bestelling onder rembours laat versturen worden er € 15,- extra in rekening gebracht in verband met administratiekosten.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.

Ook naar België verzenden wij bestellingen, vanaf €100,- zelfs gratis! Wil je jouw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Het is mogelijk de bestelling af te halen bij ons magazijn in Harderwijk. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met je opnemen zodra de bestelling klaarstaat.

Adres: Braillestraat 7 met de postcode 3846 CP.

Je kunt je bestelling elk moment ophalen tijdens de openingstijden van het magazijn:

Zo. Gesloten
Ma. 09:00 - 18:00 uur
Di. 09:00 - 18:00 uur
Wo. 09:00 - 18:00 uur
Do. 09:00 - 18:00 uur
Vrij. 09:00 - 18:00 uur
Za. 09:00 - 16:00 uur

Na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor je verzamelen. Gaan wij je bestelling leveren? Dan krijg je van ons een track & trace-code toegestuurd of nemen wij contact met je op om een leverafspraak in te plannen.

De levertijden zijn zo concreet mogelijk aangegeven op onze website. Deze levertijden zijn een vast gegeven. Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen het aangegeven termijn te leveren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat, geheel buiten onze schuld om, vertragingen zich voordoen. Vandaar dat de gemelde levertijden slechts een indicatie zijn en wij niet 100% zekerheid kunnen garanderen.

Let op:je bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij je bestelling compleet hebben, wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.

Je bestelling wordt geleverd wanneer het artikel met de langste levertijd beschikbaar is. De levertijd van dat product is in principe de levertijd. Wil je de bestelling later ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken zij wat er mogelijk is.

Je kunt het adres nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Ja dat kan. Je kunt als afleveradres een ander adres invoeren bij het invoeren van je gegevens, waardoor de bestelling op dit adres wordt afgeleverd.

Ja dat kan. Dit persoon dient alleen het afhaalformulier mee te nemen.

Zeker! De planning belt je een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of je krijgt een link met een track & trace-code een dag voordat je bestelling binnenkomt. Zo ben je op de hoogte wanneer jouw bestelling binnenkomt.

Bij elk artikel staat de verwachte levertijd aangegeven onder de productnaam/het artikelnummer en boven de prijs. Ook kun je de levertijd vinden in je winkelmandje. Onderaan elk product staat de levertijd. Staat er een langere levertijd aangegeven? Dan kun je helaas de bestelling niet ophalen in het magazijn.

Wat vervelend om te horen. Een dag van tevoren krijg je een track & trace-code of een belletje van onze planner. Een bezorgafspraak gemaakt maar jouw bestelling nog niet ontvangen? Wacht nog even af, het kan zijn dat de bezorger wat vertraging heeft opgelopen. Toch twijfels of de bestelling komt? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan gaan zij even op onderzoek uit.

Wat vervelend dat je product niet naar wens is. Voordat je de artikelen retour stuurt, dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Sanitairkamer. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retouraanvraag te doen. Wij accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

  • Het product of de producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.
  • Het product indien mogelijk ongebruikt / ongemonteerd is.
  • De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
  • Het artikel binnen 30 dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Voor alle retourvoorwaarden sturen wij je graag door naar de retourpagina. Hier vind je alle informatie omtrent je retour en kun je je retouraanvraag doen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken

Graag zoeken wij wel samen met jou naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Dat is heel vervelend om te horen. Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een servicemelding te maken hebben wij een handig serviceformulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een serviceaanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Dat is vervelend! Wij verzamelen onze bestellingen met de juiste zorg en aandacht, maar het kan voorkomen dat een verkeerd artikel wordt ingepakt. Dat willen wij graag zo goed mogelijk oplossen met jou. Neem daarom contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling retourneren in ons magazijn in Harderwijk.

De producten kun je zelf versturen, langsbrengen of door ons op laten halen. Zorg ervoor dat breekbare producten altijd veilig verstuurd worden! Als wij een retour bij jou ophalen, brengen wij €40,- in rekening. Dit dekt het risico op transportschade en de administratieve handelingen. Stel er wordt een bestelling geleverd, en jij wilt een retour laten ophalen, dan vervalt deze €40,- niet.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen kunnen we helaas niet vergoeden.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons [of aan … naam en, indien van toepassing, het adres van de persoon die door jou gemachtigd is om de goederen in ontvangst te nemen] terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen, is Sanitairkamer daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen.

Ja, dat kan! Zorg ervoor dat de bestel- en retourformulieren van de bestellingen in de doos zitten. Dan zal de afhandeling sneller verlopen en kun je de producten in eenzelfde doos terugsturen of -brengen.

Jammer om te horen dat je bestelling niet naar wens is. Het ruilen van je bestelling is zeker mogelijk. Dit kan door je pakket retour te sturen naar ons magazijn, naar ons magazijn in Harderwijk te brengen (kosteloos) of door ons het pakket op te laten halen voor €40,-. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Neem contact op met de klantenservice om de ruil te regelen.

Binnen 14 dagen staat het geld weer op jouw rekening.

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Je vindt het garantietermijn per product in de specificaties op de productpagina.

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie eropzit. De garantie die wij verlenen, is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wil je aanspraak maken op je garantie dan kun je een serviceformulier invullen.

Onze serviceafdeling streeft ernaar om jouw serviceaanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

 

Heb je verder nog vragen?

Onze toppers helpen je graag! Je kunt ze bereiken via:

sanitairkamer bellenmailen sanitairkamercontact sanitairkamerShowrooms sanitairkamer

Contactgegevens

Sanitairkamer B.V.
Hoofdkantoor & centraal magazijn
Braillestraat 7
3846 CP Harderwijk
Telefoon:+31 (0)341-410156
E-mail:info@sanitairkamer.nl

Bank:ING Bank 0006 9728 60
BIC:INGBNL2A
IBAN:NL38 INGB 0006 9728 60
KVK.:60985631
BTW-nr.:NL 8541.505.23.B01

Telefonisch bereikbaar:
ZondagGesloten
Maandag09:00 - 18:00 uur
Dinsdag09:00 - 18:00 uur
Woensdag09:00 - 18:00 uur
Donderdag09:00 - 18:00 uur
Vrijdag09:00 - 18:00 uur
Zaterdag09:00 - 16:00 uur