Wat vervelend dat je product niet naar wens is. Voordat je de artikelen retour stuurt, dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Sanitairkamer. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retouraanvraag te doen. Wij
accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:
- Het product of de producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat
zijn.
- Het product indien mogelijk ongebruikt / ongemonteerd is.
- De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de
originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- Het artikel binnen 30 dagen na levering retour wordt gemeld.
- Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking
vermeld wordt.
Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.
Voor alle retourvoorwaarden sturen wij je graag door naar de retourpagina. Hier vind je alle informatie omtrent je retour en kun je je retouraanvraag doen.
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken
Graag zoeken wij wel samen met jou naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Dat is heel vervelend om te horen. Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in, helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd is of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een servicemelding te maken hebben wij een handig serviceformulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een serviceaanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Dat is vervelend! Wij verzamelen onze bestellingen met de juiste zorg en aandacht, maar het kan voorkomen dat een verkeerd artikel wordt ingepakt. Dat willen wij graag zo goed mogelijk oplossen met jou. Neem daarom contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling retourneren in ons magazijn in Harderwijk.
De producten kun je zelf versturen, langsbrengen of door ons op laten halen. Zorg ervoor dat breekbare producten altijd veilig verstuurd worden! Als wij een retour bij jou ophalen, brengen wij €40,- in rekening. Dit dekt het risico op transportschade en de administratieve handelingen. Stel er wordt een bestelling geleverd, en jij wilt een retour laten ophalen, dan vervalt deze €40,- niet.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen kunnen we helaas niet vergoeden.
Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons [of aan … naam en, indien van toepassing, het adres van de persoon die door jou gemachtigd is om de goederen in ontvangst te nemen] terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen, is Sanitairkamer daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen.
Ja, dat kan! Zorg ervoor dat de bestel- en retourformulieren van de bestellingen in de doos zitten. Dan zal de afhandeling sneller verlopen en kun je de producten in eenzelfde doos terugsturen of -brengen.
Jammer om te horen dat je bestelling niet naar wens is. Het ruilen van je bestelling is zeker mogelijk. Dit kan door je pakket retour te sturen naar ons magazijn, naar ons magazijn in Harderwijk te brengen (kosteloos) of door ons het pakket op te laten halen voor €40,-. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Neem contact op met de klantenservice om de ruil te regelen.
Binnen 14 dagen staat het geld weer op jouw rekening.